آموزش همستر کامبت؛ آیا فصل بعدی ارزش ادامه‌دادن دارد؟

1 اکتبر 2024

همستر کامبت (Hamster Kombat) از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند در آن الماس جمع‌آوری کنند.

فصل اول بازی همستر کامبت تمام شد و تعداد توکن‌های دریافتی هر کاربر و قیمت آن نیز نیز اکنون مشخص شده است. به ادعای سازندگان همستر، این بازی تلگرامی موفق شد ۳۰۰ میلیون کاربر جذب کند که آمار بسیار شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود. مواردی مثل کد مورس همستر کامبت و دیلی کمبو همستر ازجمله مهم‌ترین بخش‌های فصل اول این بازی بود و توسعه‌دهندگان پروژه درحال اعمال تغییرات عمده برای فصل بعد هستند.

قیمت ارز همستر کمبات (HMSTR) درحال حاضر در صرافی‌هایی مثل بایننس و کوکوین بین ۰٫۰۰۸ تا ۰٫۰۱۱ دلار در نوسان است. این توکن در معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران لیست و بدین‌ترتیب خرید همستر کامبت و فروش این توکن فعال شده است.

قسمت جدید این بازی از ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شد و باید دید اینبار سازندگان همستر چه برنامه‌هایی برای سرگرم‌کردن و البته ایردراپ توکن‌ها به کاربران دارند. ازجمله مهم‌ترین تغییرات فصل دوم همستر کامبت می‌توان به تغییر رنگ و محیط کاربری، تغییر دارایی داخلی از سکه به الماس و تغییرات دیگر در تعداد دریافت توکن‌ها اشاره کرد. اگر به بازی‌های سبک همستر علاقه ندارید توصیه می‌کنیم سری به بازی بلوم بزنید زیرا نیاز به انجام هیچ کار خاصی ندارد. همچنین پروژه‌های پرطرفدار دیگری مثل پیکسل ورس و تپ سواپ نیز احتمالاً برای شما جذاب خواهند بود.

اگر برای بازی همستر کامبت نیاز به یک فیلترشکن مطمئن داشتید میتوانید از سرویس اورافیک استفاده کنید.

درحالی‌که ایردراپ توکن HMSTR در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ۱۴۰۳) انجام شد، اکنون وارد فصل جدید بازی شده‌ایم. این تغییر که از روز جمعه‌ی هفته‌ی قبل آغاز شد، به معنای توقف موقت در گیم‌پلی قبلی است و بدین‌ترتیب امتیازات و تمامی فعالیت‌های شما از ابتدا شمارش خواهند شد.

تغییرات فصل دوم همستر کامبت
در فصل دوم تغییرات مهمی در بازی همستر کامبت اعمال شده است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

غیرفعال‌شدن سکه‌های درون بازی و سیستم تپ‌کردن

قابلیت شناخته‌شده‌ای که بازیکنان با ضربه‌زدن روی صفحه‌ی اصلی می‌توانستند سکه‌های درون بازی کسب کنند، درحال حاضر غیرفعال شده و ارتقاء کارت‌ها ازطریق منوی صرافی ارز دیجیتال و منوی Mine تغییراتی دریافت کرده است

تبدیل سکه به الماس

در فصل دوم همستر می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلفی مانند اجرای مینی‌گیم‌ها، دعوت از دوستان، دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت، خرید و ارتقاء کارت و تماشای ویدیوها در یوتیوب، الماس درون بازی به‌دست آورید. الماس به واحد پول اصلی برای ارتقاء کارت‌های با مضمون استارت‌آپ در زیرمنوی جدید Mine تبدیل شده است که ازطریق منوی Playground دردسترس قرار دارد.

آموزش فصل دوم بازی همستر کامبت

پس‌از ورود به صفحه‌ی اصلی بازی همستر در فصل دوم، پنج منو در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که شامل Exchange ،Playground ، AirDrop ،Friends و Earn می‌شود.

بخش Exchange

با ورود به فصل دوم همستر، پس‌‌از اجرای ربات این بازی به‌طور پیش‌فرض وارد بخش Exchange می‌شوید. در بالای این بخش گزینه‌ Profit per hour را داریم که پرافیت ساعتی شما را نشان می‌دهد و این عدد یعنی در هر ساعت چند الماس دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید مثل فصل اول اگر تا ۳ ساعت در بازی حضور نداشته باشید، پرافیت شما جمع‌آوری خواهد شد.

با انتخاب نماد چرخ‌دنده وار تنظیمات می‌شوید که در آن گزینه‌ها به‌ترتیب از بالا به پایین شامل Select Language‌ (انتخاب زبان)، Choose exchange (انتخاب صرافی نمادین)، Delete account (حذف اکانت)، Haptic Feedback (فعال‌سازی بازخورد لرزشی) و Animation (فعال‌سازی انیمیشن‌های داخل بازی) می‌شود.

در صفحه Exchange همچنین سه بازی جدید اضافه‌شده به بخش Playground را مشاهده می‌کنید و درنهایت زیر آن تعداد الماس‌هایتان نمایش داد می‌شود.

بخش Playground

بخش Playground برای مینی‌گیم‌های داخلی همستر کامبت درنظر گرفته شده‌اند. با انتخاب تب Games در بالای این صفحه، لیست بازی‌ها را مشاهده خواهید کرد که می‌توان با اجرای هر کدام روزانه تا ۴ الماس دریافت کرد. مثل فصل اول باید بازی را تا مرحله‌ی خاصی ادامه دهید تا کد مخصوص اضافه‌شدن الماس را دریافت و در بخش Redeem وارد کنید.

در تب Minigames دو گزینه وجود دارد که یکی از آن‌ها Puzzle game است. با انجام این بازی و خارج کردن کلید از میان کندل‌ها، یک الماس کامل به دارایی‌های شما اضافه خواهد شد. همچنین گزینه‌ی دیگر یعنی Hexa Game بازی ساده‌ی رنگ است که به هر میزان در آن پیش بروید می‌توانید مقداری الماس دریافت کنید.

در صفحه‌ی Mine Cards مثل فصل یک باید با خرید و ارتقای کارت‌ها، پرافیت ساعتی خود را افزایش دهید. تغییر مهم این است که دیگر خبری از کسب میلیونی سکه نیست.

به‌هر حال اگرچه تعداد الماس‌های دریافتی نسبت‌به سکه‌های قبل خیلی کم‌تر به‌نظر می‌رسد اما این مورد اصلاً اهمیت ندارد زیرا دارایی جدید می‌تواند ارزش بسیار بالاتری داشته باشد. پس تا می‌توانید با کسب الماس، خرید و ارتقای کارت‌ها، پرافیت ساعتی خود را افزایش دهید.

بخش AirDrop

در صفحه‌ی AirDrop تعداد توکن‌های دریافتی از فصل یک همستر را مشاهده خواهید کرد و همچنین گزینه‌های واریز به کیف پول در این صفحه مشاهده می‌شود.

بخش Friends

در فصل دوم همستر می‌توانید مثل قبل با دعوت از دوستان خود، پاداش دریافت کنید. البته درصورتی که دوستان شما نیز مقداری الماس به‌عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. این یعنی با دعوت از دوستان خود هردو نفرتان هدیه دریافت خواهید کرد.

بخش Earn

در بخش Earn فصل دوم می‌توانید با دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه‌ی همستر کامبت، تماشای ویدیوهای یوتیوب و مواردی مثل این، تعدادی الماس به‌عنوان جایزه دریافت کنید. این بخش می‌تواند به رشد اولیه‌ی تعداد الماس‌ها و شروع خرید کارت‌ها کمک کند.

چطور در فصل دوم همستر الماس بیشتری کسب کنیم؟

اگر برای بازی همستر کامبت نیاز به یک فیلترشکن مطمئن داشتید میتوانید از سرویس اورافیک استفاده کنید.

الماس احتمالا مهم‌ترین دارایی فصل دوم همستر کامبت خواهد بود. برای به‌دست آوردن الماس‌های جدید بهترین روش این است که پس‌از شروع بازی ابتدا وارد بخش Earn شوید و با دیدن ویدیوهای یوتیوب و عضویت در شبکه‌های اجتماعی این بازی، مقداری الماس دریافت کنید.

سپس وارد بخش Playground شوید و در این بخش تب Mine Cards را انتخاب کنید. بهترین کارت‌ها را در بخش خریداری کنید و ارتقاء دهید. توجه داشته باشید هنگام ارتقاء، کارت‌هایی را انتخاب کنید که باتوجه‌به میزان الماس پرداختی، بیشترین پرافیت ساعتی را ارائه می‌دهند. بدین‌ترتیب رشد تعداد الماس‌ها خیلی سریع‌تر خواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد درصورتی که در بازی حضور نداشته باشید، سیستم پرافیت فصل دوم همستر کامبت تا ۳ ساعت دارایی‌های کسب‌شده را جمع‌آوری می‌کند و بنابراین برای دریافت حداکثر الماس‌ها، هر ۳ ساعت یک‌بار وارد بازی شوید.

اجرای مینی‌گیم‌ها از دیگر روش‌های مهم برای افزایش تعداد الماس‌های فصل دوم همستر کامبت محسوب می‌شود. هر بازی روزانه تا ۴ الماس به شما می‌دهد و البته برای دریافت کدهای الماس جایزه باید بازی‌ها را تا مرحله‌ی خواسته‌شده پیش ببرید.

دعوت‌از دوستان یکی از روش‌های بسیار ساده برای افزایش تعداد الماس‌های فصل دوم همستر کامبت محسوب می‌شود زیرا نیازی به صرف زمان و انرژی ندارد.

برداشت همستر کامبت

اگر قبل‌از شروع ایردراپ، کیف پول خود را به همستر متصل و آن را تأیید کرده باشید اکنون با مراجعه به بخش AirDrop و سپس انتخاب گزینه‌ی Withdraw با صفحه‌ای مشابه زیر مواجه خواهید شد که نشان می‌دهد توکن‌های شما واریز شده است. البته امکان دارد به‌دلیل شلوغی شبکه نشستن نهایی توکن‌ها به کیف پول ارز دیجیتال شما مدتی طول بکشد.

درصورتی‌که کیف پول خود را تأیید نکرده باشید، اکنون با مراجعه‌ به بخش AirDrop با گزینه‌ی Cl‌aim مواجه خواهید شد که با ضربه‌زدن روی آن، باید کیف پول رمزارز مبتنی‌بر TON مثلاً تون کیپر را انتخاب و تأییدیه‌ی لازم را به کیف پول بدهید.

اگر هنگام درخواست برای برداشت همستر کامبت و واریز آن به تون کیپر خود با خطا مواجه شدید جای نگرانی نیست زیرا این مشکل به‌دلیل شلوغی بیش‌از حد شبکه رخ می‌دهد. همچنین توصیه می‌کنیم حدود ۰٫۵ یا ۱ عدد رمزارز TON در کیف پول خود داشته باشید زیر هزینه‌های برداشت همستر کامبت از کیف پول با رمزارز TON پرداخت می‌شود.

ایردراپ توکن HMSTR و تأثیر آن بر فصل دوم همستر کامبت

قيمت همستر پس‌از لیست‌شدن در صرافی‌های معتبر از حدود ۰٫۰۱ دلار شروع شد و با آغاز معاملات مثل هر رمزارز دیگری شاهد تغییر قیمتی آن خواهیم بود. قیمت همستر کامبت که با نماد HMSTR شناخته می‌شود نسبت‌به پیش‌بینی‌ها که به ۰٫۱۳ دلار اشاره داشتند خیلی کم‌تر است. باید دید استقبال از خرید همستر چقدر خواهد بود و آیا فصل دوم نیز مثل فصل اول می‌تواند موفقیت بزرگی به‌دست آورد یا خیر.

اورافیک با دارا بودن سرورهای قدرتمند و با مدیریت هوشمند و حرفه ای، سرویس های کاهش پینگ و رفع تحریم را با بالاترین کیفیت و استاندارد ارائه می دهد. اورفیک توانسته است با کنترل ۲۴ ساعته و استفاده از برنامه نویسان مجرب، سیستم مدیریت پیشرفته ای برای ارائه سرویس های کاهش پینگ و رفع تحریم ، پخش بار بر روی سرور ها، مقاوم سازی در برابر حملات اینترنتی و همچنین امنیت بالا را ارائه دهد.